Gyakran ismételt kérdések

Igen, a szolgáltatásunk része, hogy a 17 éves kertészmérnöki tudásunkkal segítjük vásárlóinkat kerttel kapcsolatos kérdések, problémák megválaszolásában.

Igyekszünk mindig, a lehető legpontosabban kommunikálni, hogy mire számíts. A legtöbb információt a cserép méret hordoz, erről írtunk részletesebben is egy ismertetőt. Minél nagyobb a cserépméret, annál fejlettebb, erősebb a kiszemelt dísznövény. Folyamatosan végzünk ápolási munkákat, ezért az évszaknak megfelelő állapotban szállítjuk növényeinket. Ez jelentheti azt, hogy vissza vannak metszve, vagy "szinte" csak egy cserepet küldünk, amiben évelő növények vannak. Ez főleg tavasszal lehet jellemző. Nyugodtan írj nekünk e-mailt (hello@gardencentrum.hu) és szívesen tájékoztatunk az adott növény állapotáról.

Főleg a tavaszi és őszi szezonban szállítunk saját autóval, ami azt jelenti, hogy a növényeket ládába készítjük össze. Elsősorban a nagyobb mennyiségeket tartalmazó növény rendelést szállítjuk így az ország egész területére. Erről előzetesen e-mailben és telefonon/sms-ben értesítünk.

Igen, gyakran fordulnak hozzánk komplett kerthez szükséges, nagyobb értékű és mennyiségű ajánlatkéréssel. Ilyenkor telefonon, vagy akár személyesen egyeztetünk a növények választásáról és egy egyedi árajánlatot készítünk részedre.

Nagyon sok hazai és külföldi beszállító partnerrel dolgozunk. Mindig igyekszünk teljesíteni a vevői kéréseket, de természetesen ez függ az igényelt növény fajtájától, méretétől, elérhetőségétől. Írj nekünk a hello@gardencentrum.hu címre és rövid időn belül válaszolunk az ilyen jellegű megkeresésekre. Folyamatosan bővítjük az elérhető növényeink számát, ezért mindig érdemes visszalátogatni a honlapunkra!

A többlépcsős hitelesítési rendszerek következtében előfordul, hogy nem sikerül jóváhagynod a bankkártyás fizetést. Ilyen esetben sincs semmi gond, feladjuk utánvéttel a csomagodat és a futárnál is tudsz fizetni bankkártyával. Amennyiben ez a megoldás nem megfelelő számodra, akkor kérjük írj nekünk e-mailt (hello@gardencentrum.hu) és előre utalásos számlát fogunk küldeni.

Növények esetében előfordulhat, hogy raktáron van az adott fajta de nem rendelhető. Ennek több oka is lehet. Elképzelhető, hogy frissen van cserepezve és még gyökeresednie kell, vagy nincsen szép állapotban, ezért nem vásárolható. Ilyen esetben iratkozz fel az "Értesítést kérek, ha elérhető" gomb segítségével. Amikor szállítható és elérhető az adott dísznövény, automatikus e-mailt küldünk neked.

Mindig arra törekszünk, hogy a lehető legszebb és legfejlettebb növényeket küldjük el neked! Nekünk az a célunk, hogy növekedjen a reputációnk, rendszeresen visszatérj hozzánk vásárolni! Előfordulhat, hogy elérhető és rendelhető egy dísznövény, amit Te kosárba teszel, de mi úgy ítéljük meg, hogy mégsem tökéletes a minősége. Ilyen esetben felhívunk telefonon vagy e-mailt küldünk neked, hogy azt a növényt nem tudjuk szállítani és más hasonló fajtát ajánlunk neked vagy tájékoztatunk mikor lesz elérhető újból, tökéletes minőségben.

Az az igazság, hogy az általad kifizetett szállítási díj nem fedezi a költségeinket.

A szállítási díj a következő tételekből tevődik össze:

-futárszolgálat díja

-minőségi kartondoboz

- növényeket védő hullámpapír

- térkitöltő fólia

- növényútlevél

- ragasztószalag

- nedvesség tartó fólia

- csomagolás munkadíja és járulékai

- általános forgalmi adó, egyéb adó nemek

Anélkül, hogy ezeket a tételeket részleteznénk, láthatod, hogy igen sok költségnemből tevődik össze a szállítás díja. Viszont ezzel az összetett, általunk kifejlesztett csomagolási módszerrel az ország bármely pontjára épségben el tudjuk juttatni növény rendelésedet. Sőt! Kevesebbe kerül, kényelmesebb, gyorsabb mintha te magad ülsz autóba és mész el egy kertészetbe.

Az első akadály, hogy rendszerint nagy méretű dobozokat adunk fel és nem férne be az automatába. Mivel a növények folyamatosan fejlődnek, növekszenek, nem tudunk előre meghatározott doboz mérettel kalkulálni. A csomagolás során döntjük el, hogy mi a legmegfelelőbb doboz méret a növény biztonságos szállítására. Másodsorban élő növényeket szállítunk, melyeket a lehető leghamarabb ki kell bontani és beöntözni a kézhezvételt követően. Egy napos helyre kitett csomag automatában nagyon megszenvednék a növények akár az egy-két napos tárolást is.

A rendeléseket a beérkezés sorrendjében készítjük össze. Annak érdekében, hogy a legjobb minőségben érkezzenek hozzád a kiszemelt növények, a csomagokat hétfőtől-szerdáig készítjük össze. A kosár véglegesítésekor általánosan 7 napot tüntetünk fel, de az átlagos szállítás 2-3 nap. Van rá lehetőség, hogy konkrét napra kérd a szállítást, amit igyekszünk betartani. Tavasszal és ősszel gyakran szállítunk saját autóval, főleg a nagyobb mennyiségű és tömegű rendelések esetében. Gondosan csomagoljuk a növényeket, ezért épségben érkeznek meg hozzád. Amennyiben mégis bármi problémát észlelsz, jelezd felénk e-mailben (hello@gardencentrum.hu) és megoldást fogunk találni.

Sokat dolgoztunk a biztonságos szállításon, növényeinket gondosan csomagoljuk, hogy épségben, kiváló minőségben kerüljenek el hozzád.

Nekünk nem az egyszeri vásárlók szerzése a célunk, hanem törekszünk arra, hogy stabil, állandó vásárlói rétegünk számát növeljük. Folyamatosan dolgozunk a munkafolyamataink javításán, viszont hibák előfordulnak. Sérült csomag esetén kérjük fotózd le a termékeket, csomagolást és küld el részünkre e-mailben (hello@gardencentrum.hu) a rendelés számoddal együtt vagy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon (30/485-7414). Minden esetben megoldást találunk a problémára és javítani fogjuk a hibás teljesítést!

Igen, látogass meg minket átvételi pontjainkon (TELEPHELY 1 - 2209 Péteri, Bereki út 021/26 hrsz. és TELEPHELY 2 - 2351 Alsónémedi, Fő úti erdő 6/b ) és válogass kedvedre növényeink közül. A helyszínen készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni. Nyitva tartás: hétfő-péntek 8-16 óra, szombaton 8-12 óra között.